سلام خانوما nst چطوره؟

تصویر
۳ پاسخ

خوب نیست زیاد
انقباض هم که داری

واسه چی رفتی نوار قلب گرفتی

نگفت انقباض داری؟ بالایی واسه انقباضه واسه شما انگار یکم هست

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۴ ماهگی
مامان ریحانه🩷 مامان ریحانه🩷 ۱ ماهگی
مامان حیاتم مامان حیاتم ۹ ماهگی
مامان آران مامان آران ۱۰ ماهگی
مامان گردو کوچولو👼🏻 مامان گردو کوچولو👼🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهانم✨☁️ مامان آیهانم✨☁️ ۱۳ ماهگی
مامان بهنیا و بنیتا مامان بهنیا و بنیتا ۸ ماهگی
مامان شاهوین💙 🥹 مامان شاهوین💙 🥹 ۱ ماهگی
مامان لارا🦋 مامان لارا🦋 روزهای ابتدایی تولد