آریشاه خوبه آرشینا خوب نیست ... به نظرم به جای آرشینا، آروشا و آرشیدا قشنگ میشه✨️🫠
من فک کردم هر دو دخترن راجب اسم پسر یه تجدید نظر کن البته بازم بستگی به سلیقه خودت داره
آرشینا جالب نیست
روشنا آرشیدا ارنیکا شانا آنوشا اروشا اینا خوبن بهش میان
همسایمون گذاشته الوین و اوین تازه دنیا اومدن
اسمای خیلی قشنگتری هم میتونی پیدا کنی عزیزم🧡
فکر کردم دوتاش دختره ، اسمای خیلی قشنگترم هست هرچند اسم سلیقه ایه
هردو قشنگن ولی چون خیلی شبیه همن کنار هم تلفظشون سخته
مثلا شینا و اریشاه خوبه
یا ارشینا و اریا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.