آرشینا.و آریشاه اسم دوقلو دختر پسر خوبه بچه ها؟؟؟؟

۶ پاسخ

آریشاه خوبه آرشینا خوب نیست ... به نظرم به جای آرشینا، آروشا و آرشیدا قشنگ میشه✨️🫠

من فک کردم هر دو دخترن راجب اسم پسر یه تجدید نظر کن البته بازم بستگی به سلیقه خودت داره

آرشینا جالب نیست
روشنا آرشیدا ارنیکا شانا آنوشا اروشا اینا خوبن بهش میان
همسایمون گذاشته الوین و اوین تازه دنیا اومدن

اسمای خیلی قشنگتری هم میتونی پیدا کنی عزیزم🧡

فکر کردم دوتاش دختره ،‌ اسمای خیلی قشنگترم هست هرچند اسم سلیقه ایه

هردو قشنگن ولی چون خیلی شبیه همن کنار هم تلفظشون سخته
مثلا شینا و اریشاه خوبه
یا ارشینا و اریا

سوال های مرتبط

مامان فسقلیا مامان فسقلیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هدیه  امام رضا مامان هدیه امام رضا ۲ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوقلوها🩷💙 مامان دوقلوها🩷💙 روزهای ابتدایی تولد