بلههه
بله برا منو زدن برام پیام اومد ولی من مای بیبی زیاد گرفتم شیرم ک شیر خودم و میخوره نمیدونم میشه از فروشگاه خرید کرد یا نه؟
برا من فقط نیومده🙁🙁
آره عزیزم میده بچم نوزده روزش پیامک برام اومد
اره ریختن
آره عزیزم
کالابرگ فروردین وبه بچه ای که فروردین دنیااومد میدن؟
من اسفند زایمان کردم ب ماهم تعلق میشه یا نع
اره ولی واریز نیس مث کالابرگ میری خریدمیکنی
اره امروز واریزکردن
بله___
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.