مامانایی ک فروردین زایمان کردین دوتمن رو واریز کردن یا نه؟

۱۱ پاسخ

بلههه

بله برا منو زدن برام پیام اومد ولی من مای بیبی زیاد گرفتم شیرم ک شیر خودم و میخوره نمیدونم میشه از فروشگاه خرید کرد یا نه؟

برا من فقط نیومده🙁🙁

آره عزیزم میده بچم نوزده روزش پیامک برام اومد

اره ریختن

آره عزیزم

کالابرگ فروردین وبه بچه ای که فروردین دنیااومد میدن؟

من اسفند زایمان کردم ب ماهم تعلق میشه یا نع

اره ولی واریز نیس مث کالابرگ میری خریدمیکنی

اره امروز واریزکردن

بله___

سوال های مرتبط