سلام خانوما کسی بوده تو هفته 37 طبیعی بچه اشو بیاره

۴ پاسخ

من پسرمو دخترم همون ۳۷ اینا دنیا میاد

سلام بله خیلی ها

هزاران نفر آوردن حتی قبل ۳۷ آوردن ۳۷ که بچه رسیده‌س😐😐😐

سلام بله من
۳۷ هفته و ۳ روز

سوال های مرتبط