دنیای قرتی دخترونه چقدر قشنگه😍🥹
خدایاشکرت🤍🩵

تصویر
۱۱ پاسخ

آره واقعاً دختر داشتن همینش خوبه ولی دنیای پسرا اینجوری نیست 😂

عزیزم از کجا خریدی

مبارکه ،عزیزم از کجا خریدی

از کجا خریدی عزیزم خیلی نازه

چه قدر اون بی رنگه کیتیه قشنگه
پسرونه نداره؟؟😢😢😢

اوخوداااا منم میخام بگیزم برا دخترم اصن عینگ خوشکل نیس

دختر من تا الاان سه تا عینک شکونده 🫤😕تصمیم گرفتم نخرم براش دیگه

ای جانم چ گوگولین مبارکش باشه🥰

کان فینگ متصل همراه با تست
و قابلیت اینکه حجم بستتون چقدره روبیکا پیام بذارید گیگی ۴۹۰
حجم بالای۴ گیگ ۳۹۰ حساب میشه
@Radvinmoradi7879

چه نازه گودا
از کجا گرفتی یک سفید هم بگیر با همه چی ست میشن چند خریدی

وای چه جیگرن😍😍

سوال های مرتبط

مامان جوجه 💗 مامان جوجه 💗 ۲ سالگی
مامان دلانا👼🏻 مامان دلانا👼🏻 ۲ سالگی
مامان یزدان‌وداداشی مامان یزدان‌وداداشی هفته سی‌وپنجم بارداری