تو دلی من چقدر تنبله هنوز تکوناشو حس نکردم🤰🏼🩵😂

۴ پاسخ

منم ۲۰ هفته حس کردم

چندهفته ای؟ جفتت قدامیه؟

عزیزم😊😊اونجا امنه صدا زیاد نمیاد؟

چند ماهته

سوال های مرتبط

مامان یزدان‌وداداشی مامان یزدان‌وداداشی هفته سی‌وپنجم بارداری