۲۴ پاسخ

شیرین🤤

شیرینه ولی طعمش باب دل نی😂😁

نخیر امتحان نکرپم

منم‌شیر خودمو میدم حقیقت نه نخوردم نمیدونم چرا بدم میاد تست کنم😂😂😂

مزه شیر پرچرب پاستوریزه ک شیرینه میده😂😍

شیرین شیرین بود😂😂

شیرین بود خیلیییی شیرین

من شیر خودم میدم ولی بدم میاد بخورم

من یکبار چشیدم خیلی شیرین بود😂

من خوردم یجوری بود
عکس کجاست؟

زبون زدم خیلی شیرینه😂🤦🏻‍♀️

وااای نه اصلا به ذهنم نیومد
دوس ندارم حالم بد میشه من کلا شبر نمیخورم نه دیگه شیر خودم🤣🤣🤣🤣🤣

منم خیلی دوست دارم یبار یه قطره خوردم شیرین بود 😂

با اینکه یه چیزی از وجود خودمه اما بدم میاد😂یبار یه قطره رو دستم بود خوردم خیلی شیرین بود😂😅

ن اصلا امتحان نکردم 🥴حالم بد میشه

چرا بخوری اصلا😐😐😐

چ جوری میشه از شیر خودت چندشت بشه 🙂‍↔️

بده شوهرت بخوره 😂😂😂 اون بهت بگه من دادم گفت شیرینه خیلی

طمعمش شیرینه😂😂

من ی چند قطره خوردم میخواستم ببینم چ‌مزه ایه 🤣
بی مزه ی ذره شیرین بود

ب تنها چیزی ک فک نکردم خوردن شیر خودم بوده😂

منم امتحان نکردم چندشم میشه، ولی فکرکنم بایدشیرین باشه

نه منم کنجکاو شدم😂😂😂😂به فکرش بودم ولی نخوردم حالم بد میشه

تا چهار ماهگیش میدادم
اصن نخوردم به هیچ عنوان

سوال های مرتبط