۳ پاسخ

منم درد سمت چپ که تخمک آزاد شده بود داشتم تا روز موعدم اما بهم گفتن این همون جسم زرده که تخمک از تخمدان آزاد شده و داره کار می‌کنه و به خاطر همین زیاد خسته بودم و همش خواب بودم حس بدی بود این ماه زیاد استرس داشتم

منم این ماه از تخمدان چپم تخمک آزاد شد و همین درد ادامه داشت همراه با درد زیر شکم و لگن و ران چپم و مزه دهنم تغییر کرده بود و حالت تهوع داشتم و نوک سینه‌هام درد میکرد تا روز ۲۸ سیکل اینجوری بود منتظر پری بودم اما نیومد با پنج روز تاخیر بی سابقه بیبی زدم مثبت بود
منم درد پریودی داشتم اما کمی فرق داشت حس گرفتگی و سوزش شکم و درد شکم و کشیدگی با هم بود بیشتر حس درد و سوزش شکم بود من روز ۲۹ سیکل حالت تهوع داشتم کمی اما اشتهام زیاد شده بود اما خب چون هشت ماه انتظار کشیدم و ناامید بودم گفتم این ماه هم نمیشه اما وقتی ملا ناامید شدم باردار شدم

تاپیک قبلیمم بخونید پلیز

سوال های مرتبط