این چیزی نیست گلم نگران نباش دختر منم اون وقت اینجور بود مادر بزرگم میگفت داره تپل میشه مال اونه
حساسیت ب پروتئین گاوی لیامیش واس ماچی کنو فریش اوت
یا بوس کردید یا از خشکیه
این دوتا رو قاطی کن بزن
من هرجای بدنش خشکی زد زدم خوب شد
واسه دونه ریزها و خشکی ها صورتشم خوب بود خیلی
رو صورت دختر منم هست ، روصورت دریا خیلی بیشتره!
پماد شکمی بزن بهش خوب میشه روزی یکبار
پماد ایروکس بزن خیلی خوبه
بوس کردین حتما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.