اصرار زیادت برا غذا دادن باعث میشه چیزی نخوره
یه مدت بیخیالش شو
خورد خورد نخورد ولش کن
جلوش بشینید بخورید اصلا هم بهش نگید بیا بخور با ولع و اغراق
این از بحث روانیش
بحث پزشکیشم که با دکترش پیش برو اگه میگه وزنش خوبه الکی استرس به خودت نده شربت اشتها و مولتی و اینام داد بده
بدی ما مامانا اینه میخوایم بچه ها رو اجبار کنیم خودمون تغییر کنیم اونا خوب میشن
پسر من بدغذا نیست ولی گاهی که اعتصاب کنه این روش، روش جواب میده
روزی یک تخم مرغ بده...مغزیجات بهش بده
خودتون و پدرش جثتون چجوریه یا بچه بودین همینجوری نبودین؟
من بچه بودم خیلی لاغر بودم مامانم میگه تازه مدرسه هم میرفتی من باید بهت غذا میدادم ولت میکردم نمیخوردی🤦🏻♀️ 😁
دختر منم چن ماهه 11و700مونده قشنگ استپه انگار
منم بزور گوشی و سرگرمی بهش غذا میدم ولی جنب و جوشش خیلی زیاده
ببین به کدوم غذا علاقه داره دختر من ماهی خیلی دوست داره
حالا دختر من خوش غذاس ولی وزن نمیگیره الان تازه ۱۱ کیلوعه ولی قدش دو سالگی ۸۷ بود الان دیگه نمیدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.