۷ پاسخ

من ۷روز شد زدم نشون داد شمام الان نزن بنظرم

یک هفته بشه بعدبزن

من الان ۱۵روزه عقب زدم روز۱۲ام تست زدم منفی بود اونم دوتا

اره من دو روز قبله تایمم نشون داد

اره معلومه

منم 4روزه تاخیردارم واای چ خاکی بریزم سرم

فکر نکنم
بذار حداقل یک هفته بگذره

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها❤️🤱🏻 مامان محمد طاها❤️🤱🏻 ۲ سالگی