۵ پاسخ

مامانی که بچتون تازه به دنیا اومده اگه ایده ماه‌گرد. ندارین بیاین فقط اون یک وسط انگلیسی بزنین کانال روبیکاqwe1no
#شیرخشک#عکاسی#کولیک#رفلاکس#سینه‌مادر#پوشک

اول یکم شیرخشکو با قطره چکان بده میخوره بعد میتونی از شیشه شیر استفاده کنی پسر منم شیرخشک نمی‌خورد الان عادت کرده کمکی میدم

نمی‌دونم والا کار خاصی نکردم سیر نمیشد گفتم ی بار بدم ببینم میخوره دادم اینم خورد الان هم سینمو میخوره هم شیر خشک ولی بخواد بخوابه باید سینه بخوره با شیشه نمیخوابه

همون بهتر که شیر خشک نمیخوره
چون شیشه شیر براش راحتر میشه سینه رو ول میکنه
دختر من فقط دو ماه و نیم شیر خودمو خورد 😔

من که فقط شیر خودمو میدم

سوال های مرتبط