۹ پاسخ

یه لحظه دستو پاشو بگیرین دربیار ممکنه بره بالاتر دیگه نشه دربیاری

فلفل بگیر جلو بینیش بزار عطسه کنه بیاد بیرون

دست وپاشو با سرش رو بگیر درش بیارن

چندبارعطسه کنه درمیاد

حتما ببرید دکتر گلم

دیگه اذیت نمیشه

عزیزم تو هر سمت بینی هست‌ سمت مخالفشو فشار بده و فوت کن تو دهنش بیرون میاد...یکم‌باید فوت کردنت محکم‌باشه

حتما ببرید مرکز درمانی در بیاربد ، بمونه داخل بینیش خطرناک

دختر منم چند وقت پیش اینکار کرد خودم خواستم در بیارم رفت بالاتر ، رفتم بیمارستان امیر اعلم با پنس مخصوص در اوردن ، هر جایی اون پنس نداره ، اگر تهران هستید برید بیمارستان امیر اعلم براتون راحت در میارن

سوال های مرتبط