عزیزم ببرش دکتر از کجا میدونی واسه دندونه شاید ویروس گرفته
من دخترم دندون در اورد اصلا اسهال نشد
منم دخترم اینجور شد بردم شربت لوپرامید داد گفت یک سی سی بده سریع خوب شد بعد آب میوه های آماده دارو خونه داره واسه کم آبی بعد اسهال اونم گرفتم براش پدی لاکت هم روزی دوبار ۱۰ قطره
پسر منم بنده خدا یمدت قشنگ آب شد
روزی چند بار دفع داشت و تا دندونا در اومدن همین بساط بود
هیچ دارویی هم موثر نبود
دندونا در بیاد دوباره تپل میشه نترس
همین ک بچه اشتهاش خوبه وقت داره واسه جون گرفتن
اگ از دندون باشه نیاید جلوشو بگیری خوب نیس
زینک و پدی لاکت بده، موز نارس و سیب هم بده، اگه شیر خودت رو میخوره غذاهای گرم بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.