مامانا بینی پسرم گرفته 8 ماهشه چی استفاده کنم

۳ پاسخ

قطره سدیم کلراید0.65 عالیه
برا شستشویه بینی اثلا هیچ ضرری نداره

اسپری بینی

قطره بینی رینوسالتین عالیه حتما بخر استفاده کنید

سوال های مرتبط