۵ پاسخ

اول فرنی ساده بده

بذار ۶ ماهش بشه بده چرا عجله داری

اره بده ولی هفته اول فرنی بده هفته دوم حریره بده چون معده اش آمادگی داشته باشه

مگه ۱ سال و ۴ ماه نیست؟

فرنی بهتره

سوال های مرتبط

مامان Aria مامان Aria ۱ سالگی