خانمااا من از طبیعی می ترسم چون اولین شکمه😭🤦‍♀️😩

۱۰ پاسخ

خیلیا میگن هزینش زیاده ولی خب همونجور که بچه مهمه مادر و سلامتیش و راحتیشم مهمه

خب سزارین اختیاری برو منم انتخابم سزارین اختیاریه

من اگه شده طلا بفروشم سزارین میشم، نمیخوام اصلا به اون پوزیشن و درد و بخیه و … فکر کنم حتی😭🤦🏻‍♀️!! حداقل میدونم درد سزارین با شیاف و پمپ درد قابل تحمل میشه

من اصلا نمیتونم فکرشو کنم بعد یه بارداری سخت زایمان سختتری هم داشته باشم با دکترمم حرف زدم فقط سزارین

من برعکس از سزارین میترسم و اول و اخر انتخابم طبیعیه اولی طبیعی اوردم عالی الان دیگه دوتان خداروشکر فقط سالم باشن ولی کاش دوتامم طبیعی بشن🥴😅💕

منم انتخابم براساس تجربیات زیاد شنیده های وحشتناک سزارینه فقط ! به دکترمم ۲۰ تومن دستمزد میدم که سز اجباریمزکنه

واقعا اگه ترست زیاده انتخابش نکننن چون مراحل راحتی نیست

من قبل بارداریمم شبها همش خاب میدیدم دارم زایمان طبیعی انجام میدم انقد گریه میکردم تو خواب

دخترعمم میترسید میگفت فقط سز
ولی دکترا سز نکردن بزور با ۴ سانت و ۴۰ تا بخیه بچشو بدنیا اوردن پشتشم پاره کردن بچش ۳ کیلو بود
تو برای خودت دکتر بخر برای سزارین
منم نمیتونم طبیعی بچه‌اولم سز شدم

دقیقا منم ،امروز به دکترم گفتم گفت قد بلند ینی لگن بزرگ و خوب برای زایمان طبیعی

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی
مامان یسنا و🐣💙 مامان یسنا و🐣💙 هفته سی‌وپنجم بارداری