دختر منم همینه
خصوصا با پسر خواهرم که همسن هستن
روانیم کرده از جیغ
پسر من با هیچکی نمیسازه هیچ دوستی نداره از بس همه رو فراری میده کلاس اول هم هست خیلی بداخلاق و نق نقوعه
عزیزم درست میشه پسر من خیلی تا الان آروم بوده اما الان حس میکنم کمی پرخاشگر شده اینا طبیعیه بچه ها تو هر سنی باید یه مراحلی بگذرونن ماها حوصله نداریم
سلام عزیزم بدتر میشن ولی بهتر نمیشه اند مخصوصا رفتن به مدرسه اشون بیشتر درد سر درست میکنند
پسر منم همینه
وای بچه منم همینه...اینجوری ک هست منم اعصابم بهم میریزه از کاراش
اینکه چیزی نیست دختر من بمن میگه از منم بزرگترهههه😬🤣
آره پسر منم دقیقا باید همه بهش بگن تو بزرگتری خدا نکنه بچه ای بگه نه من بزرگترم واویلا میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.