۳ پاسخ

یکم اذیت دارن ولی باهم دیگه بزرگ میشن

من دخترم بیشتر اذیتم میکنه چون حسودیش میشه خیلی بهانه گیر شده میبینه ب بچه کوچک میرسم بهونه میگیره ک اونو بزارم بهش نرسم..کوچکه هم ک اذیتش جدا .دهنم داره سرویس میشه

یه درصد فکرکن اذیت نکنن

سوال های مرتبط