۴ پاسخ

منم الان یک هفته اس همینم، خیلی سخت پهلو به پهلو میشم، کمردرد هم وقتی زیاد راه میرم دارم
توی شکمم حس کش اومدن دارم از داخل که خب طبیعیه فک کنم چون داره بزرگ میشه

منم یه وقتایی درد اینجوری دارم موقع پهلو به پهلو شدن یا نشستن بلند شدن یه حس درد و کشش عضلانیه من توجه نکردم بهش گفتم حتما به خاطر اینه که داره شکم بزرگ میشه به عضلات شکم فشار وارد میشه حتما درد برای همونه

من دو روزه دارم میگیره ول میکنه هی

شما درد زیر دل داری مث پریودی؟من دارم طبیعیه؟؟

سوال های مرتبط