کاش یه سونو واژینال بود هی خودمو میدیدم ببینم چنتا فولیکول دارم و کی موعد اقدامم هست.
سونوی فولیکول خوب بود داشتیم😂
شوهرتوهم براازمایش اسپرم نمیره
حالاماکه باردارشدیم و بچه هامون بزرگ شد علم پیشرفت میکنه😁
وای ای کاش😂😂
اره والا
و اینکه چند ماه منتظر نبودیم
حالا ما میخوایم سنو داشته باشیم بچهامونو ببیبینم
🤦♀️😂😂چه ارزویی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.