۸ پاسخ

کاش یه سونو واژینال بود هی خودمو میدیدم ببینم چنتا فولیکول دارم و کی موعد اقدامم هست.

سونوی فولیکول خوب بود داشتیم😂

شوهرتوهم براازمایش اسپرم نمیره

حالاماکه باردارشدیم و بچه هامون بزرگ شد علم پیشرفت میکنه😁

وای ای کاش😂😂

اره والا
و اینکه چند ماه منتظر نبودیم

حالا ما میخوایم سنو داشته باشیم بچهامونو ببیبینم

🤦‍♀️😂😂چه ارزویی

سوال های مرتبط