نیلا و نیلماه و ماهلین قشنگه
نیلا قشنگه😍
نیلا و نیلماه و نلین
من اول میخواستم اسم دخترمو نیلا بذارم اما باباش موافقت نکرد….به نظرم نلین و نیلا دوتاش قشنگه
نلین نیلا
لنا نیلا
سه تای آخری نه
بیمارستان بودنی یکی از هم اتاقیا بچش دختر بود
اسمش و گذاشته بودن ماهلین
انقد با عشق صداش میکردن نی نی رو من همونجا عاشق اسم ماهلین شدم 🥰
ماهلین
ماهلین
نیلا
لنا
نیلا😍
من میخوام نیلای بزارم خیلی قشنگه
نلین ...
همشون قشنگه ولی چندتا اسم های اولی خیلی خیلی زیاد شده همه انگار همینو میخان بذارن حس میکنم چندسال دیگه همه دخترای ایرانی و تو کلاس مدرسه همین اسمشون باشه ،چندتا آخری رو من کمتر شنیدم ،البته همش سلیقه ای هست
نلین😍
ماهلین قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.