۱۶ پاسخ

نیلا و نیلماه و ماهلین قشنگه

نیلا قشنگه😍

نیلا و نیلماه و نلین

من اول میخواستم اسم دخترمو نیلا بذارم اما باباش موافقت نکرد….به نظرم نلین و نیلا دوتاش قشنگه

نلین نیلا

لنا نیلا

سه تای آخری نه

بیمارستان بودنی یکی از هم اتاقیا بچش دختر بود
اسمش و گذاشته بودن ماهلین
انقد با عشق صداش میکردن نی نی رو من همونجا عاشق اسم ماهلین شدم 🥰

ماهلین

ماهلین
نیلا
لنا

نیلا😍

من می‌خوام نیلای بزارم خیلی قشنگه

نلین ...

همشون قشنگه ولی چندتا اسم های اولی خیلی خیلی زیاد شده همه انگار همینو میخان بذارن حس میکنم چندسال دیگه همه دخترای ایرانی و تو کلاس مدرسه همین اسمشون باشه ،چندتا آخری رو من کمتر شنیدم ،البته همش سلیقه ای هست

نلین😍

ماهلین قشنگه

سوال های مرتبط

مامان 💙هدیه خدا💙 مامان 💙هدیه خدا💙 ۹ ماهگی