زیرنظر هر دکتری هستی باید بدونی با کدوم بیمارستان همکاری می کنه. باید بری همون بیمارستان بلوک زایمان
اسم دکترت رو می گی
ماما پذیرش می کنه و ویزیت اولیه رو انجام می ده و شرح حال می گیره اگر لازم باشه با دکترت تماس می گیرن
یبوست نداری؟
طبیعیه عزبزم
مثبت فکر کن
استراحت کن این روزها
حتما برو دکترت
اگه دردت زیادشد،بیمارستان رضوی قسمت زایشگاهش،دکتر زنان داره
عزیزم به دلت بد راه نده
من فک میکنم طبیعیه اگه درش کمه
ولی اگه زیاده درد به یک درمانگاهی مراجعه کن چون الان که دکتر زنان نیست که ویزیت بشی
و من فک میکنم اگه درد خفیف داری طبیعیه چون اوایل بارداریته منم همینجوری بودم
برو متخصص زنان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.