۶ پاسخ

اونایی ک نزاشتن دسشویی نگرفتن تو اون 8ساعت

منم دکترم گفت نزارن

واس منم نزد چون سز اولم بود .
تا آخرین لحظه هم گفت برو سرویس بعد ییا اتاق عمل

عااای مگه میشه جیشت گرفت چیکار کنی🤦‍♀️

اره عزیزم میشه

مگه ميشه😕😕😕

سوال های مرتبط