یعنی شاید کل سوند گذاشتن سه ثانیه طول کشید تا اومدم ببینم چی شد سوند رو گذاشتن البته من خودم از این بیمارستانی که رفتم خیلی راضی بودم پرستارا ماه بودن
من بعد بیحسی گذاشتن
صحبت کن بگو بعد بی حسی برات بزارن برا من بعد از بی حسی تو اتاق عمل گذاشتن
منکه نفهمیدم🤷🏻♀️
میگن درد نداره ولی بازم اگه میترسی بگو تو بی حسی یا بیهوشی برات بذارن سوندو
بعد بی حسی هم میشه بزنن باید به دکترت بگی
اره منبدون سوند بودم
بابا اصلا درد نداره یه لحظه سوزش داره چرا انقدر دغدغه هست این سوند واسه همه
بله میشه دختر خالم ۱ماه پیش زایمان کرد نزاشته بود مشکلی هم نداشت
وا شکمت میخا وا بشه دیگ اون سوزن خو هیچی نیست خاهر
دردنداره زیاد
نه
نمیشه
واصلا درد نداره
بله میشه برا خواهرم نزاشته بودن دو سال پیش عید سزارین شد
منم مث سگ میترسیدم تنها چیزی ک درد نداره اونه😐
نه نمیشه یه سوزش میگیری زود از بین میره نگران نباش
اصلا درد نداره ی ثانیه ست مثل معاینه میمونه
نمیییشه، یه کم میسوزه بیخیال
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.