من دیروز پسرم واکسنای 2 ماهگیشو زد پای چپش خیلی درد میکرد همش گریه میکرد تا تکونش میداد پاراکید دادمش و کمپرس سرد گذاشتم براش آروم شد خوابید
دیروز هر 4 ساعت بهش پاراکید دادم امروز دیگه خوب بود فقط یبار صبح پاراکید دادمش
قبلش استامینوفن نده
بزار واکین تو بدنش درست اثر کنه
بعد واکسن بهش بده
حتما روز اول کمپرس سرد رو منظم بزار
اگه خوب بزاری روز دوم اذیت نمیشه
روز دومم کمپرس گرم
سعی کن زیاد نپوشونی ک تب نکنه
ولی درکل دو ماهگی تب خاصی نداره و سخت نیست
قبلش حتما پاراکید بده
تا دو روز هم ادامه بده
کمپرس بذار براش و حتما اگر شیشه شیر داره براش شیر ببر قندش نیوفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.