۶ پاسخ

پسر منم به روش حلقه ختنه شد فقط روز اول اذيت بود البته يكماهش بود بزرگتر باشن اذيت ميشن

اصلا سخت نیس فقط لحظه ای ک دکتر امپول بی حسی میزنه گریه میکنه و تمام
نه خون ریزی بعدش داره نه دردی هیچی
اصن انگار اتفاقی نیوفتاده
بعد سه چهار روزم میوفته

بعد ختنه همش پوشک کن واز روز دوم مدام چرب کن با پماد زود میفته

بعد ختنه پوشک کنیم مشکلی نداره؟

بعد ختنه نزار اصلا گریه کنه
گریه باعث میشه باد کنه و دیر خوب بشه

٢دقیقه کمترطول میکشه اولین جیش میسوزه یکم

سوال های مرتبط