من به پهلوی چپ میخابم بعدشم یک ربع بی حرکت همونجا دراز میکشم
خیلی کمتر میشه بیرون ریزیش
طبیعیه عزیزم
پد یا دستمال بذار توی لباس زیرت
عزیزم اگه واژینال میزاری طبیعیه روغنش یکم میریزه بیرون بعدم یه ۳سانتی هول بدی بره تو دم در نزاریش....اگرم مقعدی بزاری که کثیف کاری نداره...
آره برا منم چند ساعت بعدش یا فرداش نم پس میده و بوی خیلی بدی داره🤦🏻♀️🤦🏻♀️
البته فرتیژست زیاد نم پس میداد این سری اکتوژست گرفته بودم این زیاد مثه اون نیس خیلی سخت نم پس میده
هم میتونی واژینال بزاری هم مقعدی.
بعد اینکه گذاشتی دراز بکش تا یک ساعت.
درضمن شیاف تاثیرشو میزاره.بعدشم تخلیه میشه.این طبیعیه.
پد بزار ک لباس زیرت کثیف نشه.
من خودم واژینال میزارم
آخه نباید واژینال بزاری تو حاملگی
یا پد بذار یا دستمال
باید تا نیم ساعت دراز بکشید
واژینال گذاشتی؟؟
من مقعدی میذارم اصلا بیرون نمیریزه
بعد شیاف باید نیم ساعت حتی تا یک ساعت دراز بکش سعی کن موقع خواب بزاری ولی بعدش طبیعه کم کم میاد بیرون لباس زیر چرب و خیس میشه ، طبیعیه بعد لباس زیر تو عوض کن
چون شیاف باز شده تو بدنت
رو خود بستش هم نوشته که ممکنه وقتی آب میشه لباس زیرتون رو کثیف کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.