۵ پاسخ

من میجوشونم چون پرسیدم ازدکترگفت برای احتیاط بهتره

من اینطور میدم داخل شیشه شیر می‌زارم میخوره

منک همینجوری میدم

من میجوشونم خنک شد میدمش نمی‌دونم کارم درسته یا غلط اما احتیاط میکنم خدایی نکرده چیزیش نشه

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان خانوم👱‍♀️ مامان خانوم👱‍♀️ ۱ سالگی