۲ پاسخ

اره من اصلا هیچییی

من که هز هرکی پرسیدم راضی بود.
اما تو سزارین که اسپاینال هست خواهرشوهرم بی حس نشد و بیهوشش کردن

سوال های مرتبط

مامان مهدیار💙👶🏻 مامان مهدیار💙👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری