سلام خانما
۱۵ هفته ۱ روز برم سونو جنسیتو بهم میگه؟

۸ پاسخ

من ان تی گفت پسره۱۴هفته هم رفتم گفت پسره

من پونزده هفته و سه روز رفتم گفت

اره اکثرا میگن
ولی من ۲ردز پیش ۱۵ هفته و ۴روز بودم
سونو شدم بخاطر لک بینی
گفت دیده نمیشه و نگفت😔😔

تا ۱۸ هفته سونو آنومالی اگه میری اون موقع برو واجب هست وگرنه الان بری معلوم میشه

بله من ۱۵ هفته و دوروز رفتم

بنظرم نرو تا انومالی منم نرفتم چندروز دیگه انومالی دارم آخه خیلیا رفتن اشتباه بوده

آره عزیزم قطعی نیست ولی ۸۰-۹۰ درصد بهت احتمال میدن

آره عزیزم من ۱۵ هفته بود قطعی گفت

سوال های مرتبط

مامان 💙🩵آریشاه🩵💙 مامان 💙🩵آریشاه🩵💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری