من ان تی گفت پسره۱۴هفته هم رفتم گفت پسره
من پونزده هفته و سه روز رفتم گفت
اره اکثرا میگن
ولی من ۲ردز پیش ۱۵ هفته و ۴روز بودم
سونو شدم بخاطر لک بینی
گفت دیده نمیشه و نگفت😔😔
تا ۱۸ هفته سونو آنومالی اگه میری اون موقع برو واجب هست وگرنه الان بری معلوم میشه
بله من ۱۵ هفته و دوروز رفتم
بنظرم نرو تا انومالی منم نرفتم چندروز دیگه انومالی دارم آخه خیلیا رفتن اشتباه بوده
آره عزیزم قطعی نیست ولی ۸۰-۹۰ درصد بهت احتمال میدن
آره عزیزم من ۱۵ هفته بود قطعی گفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.