۶ پاسخ

تحمل😅کاریش نمیشه کرد 😅پسر من عادت کرده بود رو پا تا میزاشتم پایین بیدار میشد ب شدت خوابش شبک بود صب تا شب رو پام بود الان ی مدت از این تابای ریلکسی گرفتم تو اون میخوابونم دیگه جا ب جاش نمیکنم یکم راحت شدم تو هیچ مدل گهواره ایم نخوابید

گهواره بخر
و صبور باش بعد از دوماه و نیم خوابش درست میشه

بذار تو گهواره

بانوجش کن
بچه منم همینجوریه

شیرش خوب بده

یکم بغلت نگه دار تا خوابش سنگین شه بعد بزار زمین

سوال های مرتبط