۲ پاسخ

من به بچم یه قطره از اینو که دادم کلی بالا آوورد
پاراکید بهش بده بچه اونو بیشتر دوس داره
مزه این پرتقالی خیلی بده

اره خوبه
منم امروز واکسن زدم دخترمو

سوال های مرتبط

مامان هویج خانوم💗 مامان هویج خانوم💗 ۱۵ ماهگی