دوسه روز دپرسی ولی خب هرچی خدا بده باید شکرکرد، همین ک میتونیمباردارشیم بدون دردسر شکر،انشالله بعدی باب میله
من خداروشکر میکنم دختر پسرمو دارم
چیزی ک از خدا میخواستم و داد
و الانم پسر میخواستم باردارم پسره 🥲🥹💙🧿🙏
یه پسر دارم منو همسرم دوست داشتیم دختر بشه و حتی مشخص کرده بودیم اسمش و چی میزاریم و چیا میخریم ولی خب مصلحت خداس که اینم پسر باشه و الان خدارو شکر میکنیم که یه همبازی واسه پسرمون داده
خداروشکر دوتاش و خواستم شد 🙂
من بارداری اولم قبل از اینکه جنسیت بدونم از همسرم قول گرفتم که هرچی بود دومی رو بریم با آی وی اف تعیین جنسیت بچه اولم دختر شد و همسرم بینهایت عاشق دختر هست و طبق قولش دومی رو تعیین جنسیت کردیم که از هردوتاش داشته باشیم
منم حس میکردم پسره وقتی گفت دختره شکه شدم فکر کردم شوهرم هم ناراحت میشه ولی تا اومدیم بیرون شوهرم گفت مصلحت خدا روشکر همین سالمه خداروشکر ولی دوتا جهازیه رو چجوری میخواییم بدیم منم از داماد متنفرم باید دوتا داماد داشته باشم انقدر خندیدم ک
از الان تو فکر جهاز و دامادمونه
من دختر میخواستم.ولی پسر شد.اولش ناراحت شدم واقعاااااا چون تمام امیدم این بود دختر باشه.
ولی الان عاااااشقانه دوسشش دارم و میبینم اصلا رابطه ام با پسر بچه ها بهتر از دختر بچه هاست.الان با این که عاشق دخترم ولی میترسم نتونم با دختر کنار بیام.
خیلی عجیبه😁😅
روزای اول ناراحت میشی بعدش خدا مهرشو تودلت میزاره شک نکن احساس مادری قشنگترین احساسه
من بچه اولم بودبرام مهم نبودجنسیت ولی انشاالله بارداری دومیم دوست دارم دخترگیرم بیاد
من پسرمیخاستم ولی ازته قلبم نبود،دخترشد،اصلا ناراحت نشدم ،انگار از اول میدونستم دختر میشه،الانم شکربابتش خیلی خوشحالم و برای اومدنش لحظه شماری میکنم💖
دوست داشتم پسر باشه چون ی گل دختر دارم
ولی نشد اما بازم خوشحالم و خداروشکر که سالمه 🥺
من حس میکنم جنسیت بچه اونی که دوست دارم باشه نیست،در عین حال همش میگم اگه نباشه ناشکری نکنم،خیلی میترسم ناشکری کنم به چیزی که خدا صلاح بدونه و بهم بده و من نفهمم🥺از الان غصه ی اون لحظه و دارم که جنسیت چیزی که دوس دارم نباشه و عکس العملم چی باشه
چون بارهاو بارها خوابش رو دیدم قبل بارداریم و تو خوابام حتی میخواستم اون بچه ی بیگناه رو خفه کنم وقتی دنیا اومده بود☹️
کجا انومالیتو انجام دادی آدرس میدی؟
من سر پسر اولم فک میکردم دختره چون علائمم دختر بود تو ذوقم خورد خیلی زیاد ولی وقتی پسرم بغل گرفتم فهمیدم چقد دیونشم الان دختر باردارم ولی متاسفانه اقایون درکی ندارن
من دختر دوس داشتم ولی وقتی فهمیدم پسره به دکتر گفتم یکم بهتر ببین دختر نیس ولی بعد خداروشکر کردم بابت پسرم
من برام فرقی نداشت ولی خوابی که دیده بودم و چیزی که فکر میکردم یک دختر بود یک پسر ولی الان عاشق دخترامم و میگم چقدر خوب که من مامان دوتا دخترم
حسرت و شوک
هنوزم حسرت به دلمه میبینم یکی میگه خداروشکر همونی که خواستم شد میگم چرا برای من نشد 🥺😞😞
ذات انسان اینجوریه که هرچیزی که نداره رو دلش میخواد،کسی که پسرداره دوست داره دختر داشته باشه و برعکس،هرچی که هست انشالله که سالم باشه
من خیلی دوس داشتم پسرداشته باشم ولی نشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.