۳۸ پاسخ

چرا یسریا بچه هاشونو نمیتونن کنترل کنن واقعا
وای که چقد این آدما رو مخن آدما دلش میخاد بگیره ....

ما یه تلویزیون ال جی داریم یه اسنوا جفتش خوبا ولی ال جی بهتره

هایسنس

من چهارده سال ال جی دارم حرف نداره

ال‌جی ایکس ویژن

اونی ک شکسته مخاد بخره دیگ اره؟؟

بنظرم زنگبزن بگو ببرن درستش کنن
تلویزیونم سه ماه پیش دادم بیرون درست کرد ۲۵میلیون گرفت
نو الانش ۶۰/۷۰میلیون به بالاست

سامسونگ

دوو هم مارک خوبیه

یعنی چی حداقل نصف هزینه شو باید بده ال جی و سونی بهترین کیفیت صدا و تصویر و داره

قبلا هم تایپینگ زده بودی ک ی بجه تلوزیونتونو شکسته؟

من ال جی دارم راضیم اسمارت ۵۰ اینچ

سامسونگ یا دوو

هایسنس عالیه کیفتش خیلی خوبه

ال جی دارم چند ساله سونی هم خوبه

بعد هیچی بهش نگفتن ؟؟ گلم از زپرتی ترین تلویزیون ۴۰ تومنه به نظرم زنگ بزن به خانواده اون بچه بگو الان شرایط خرید تلویزیون ندارم لطفاً تلویزیونمو ببرید تعمیر کنید یا یکی برام بگیرید

سونی....

عزیزم خیلی گرونه تلویزیون
چطور بچه فامیلتون پدر مادرش حرفی از خسارت نزدن؟

sony. هست بهترین مارک

سونی بهترین هست
بعد سامسنگ و ال جی

هرچی خریدی حتما گلس هم بگو بندازن😵‍💫

اول از همه الجی و سامسونگ بعد ایکس ویژن خوبه .
من تو شهر لوازم خانگی ام کار کردم تلوزیونی بخر ک پنلش ضد ضربه اس ای پی اس هست ، AVنباشه تصویر چون اونا روبرو تصویر خوبه از بغل نگاه کنی تصویر تاره

ال جی عالیه

من هایسنس دارم خیلی راضیم

ال جی صد در صد بهترینه ولی بخاطر تحریم ها اگر چیزیش بشه قطعاتش نیستش،هایسنس خوبه ما داریم.

ما دوتا تلوزیون داریم یکی سامسونگ یکی ال جی
سامسونگ خیلی بهتر
بهتر از اینا سونی

اگر میتونی هزینه کنی سونی بخر کیفیت تصویر و صدا بیستِ بیست
بعدش ال جی و سامسونگ

😑😑😑😑😑وای
سونی

من سونیا دارم توی عروسی خریدیم
خداییش خوبه، کیفیت داره

سامسونگ

ایکس ویژن بهترینه

من ال جی دارم راضیم مدل اسمارت ۵۰ اینچ

دوو و سونیا دارم راضیم

ایشالا که خانوادش گفتن ما میخریم اره؟؟؟

بعد هیچی نگفتن؟؟؟؟

واای باچی زدبهش؟ خانوادش هیچی نگفتن؟

ال‌جی و سامسونگ

من ال جی واقعا حرف نداره من ۴۳ از عروسیمون دارم دوباره خورد زمین اخ نگفت😎

ای وااای🤦‍♀️🤦‍♀️الان تلویزیون از چهل تومن شروع میشه تا دوییست تومن اجی من طرفدار سونی هستم

سوال های مرتبط