۷ پاسخ

اگه یکیار دیدی نتزس چیزی نیست اما اگه بازم دیدی حساسیت ب پروتئين گاوی هست رژیم باید بگیری

خب احتمال زیاد حساسیت به پروتئین گاوی داره

حساسیت به پروتیین گاوی باید شیر اپتامیل پپتی یا پپتی جونیور ،نان آلترا، بی‌ومیل سوی،یکی از اینا بهش بدی

حساسیت به پروتئین گاوی،باید رژیم بگیری، لبنیات، تخم مرغ، گوشت گاو، کیک و بیسکویت ممنوعه

احتمالا حساسیت به پروتئین گاوی
اگر شیر خشکی هست باید شیرشو عوض کنی
اگرم شیر خودتو میخوره که حذف لبنیات و هرچیزی که ردی از شیر گاو توشه مثل بعضی بیسکوییت ها یا کیک ها،پنیر پیتزا و...

دختر منم همینطور بود عزیزم.منم خیلی ترسیدم.اما نگران نباش حساسیت به پروتیین گاویه احتمالا.اگر شیرخشک میخوره باید مخصوصشو بهش بدی.اگرم شیر خودت میخوره باید رژیم بگیری.
اما حتما ببر دکتر،اینطوری خیالت راحت میشه.

حساسیت نداره؟

سوال های مرتبط

مامان آرمین💙 مامان آرمین💙 ۱ سالگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱ سالگی
مامان فندوق مامان فندوق ۹ ماهگی
مامان ELMAN👼🧸 مامان ELMAN👼🧸 ۱۵ ماهگی