پسر منم تکیه کلامش بابا هست به منم میگه بابا😄
دختر منم همه چی میگه غیر از مامان فقط موقعی که خیلی گشنشه میگه مااااا همین
هیچی یه خواهر بیاری براش قضیه درست میشه
باز اجی که خوبههههه پسر من بهم میگه عمه😬🤣
بعد انقدر صدات کنه بدت بیاد😂😂😂
هرموقع میگه آجی بگو جانم مامان بله مامان تا یاد بگیره تو مامانشی
پسر منم بعظی اوقات میگه بابا بعصی وقتا میگه ماما بعضی وقتا میگه آجی جدیدا ن هم یاد گرفته میگه گلی
دختر من میگه زهرا 😅
اونیکی صدات کرده اجی و پسرتم یاد گرفته بهش بگو بهت مامان بگه پیشش😅
دختر منم ابجیم و داداشم اجی ک میگن اوایل اجی میگف
پسر من دوماهه ک یکسره مامان کامل میگه
باید زیاد باهش حرف بزنین زیاد هم مامان بگو هش
برعکس دخترمن.به همه میگ مامان.من ناراحت میشم🤨
یکی یچیز بده بهش بگه ببر بده مامان . هی تو رو نشون بدن بگن مامان کو
مثلا در طی روز
بگو بیا پیش مامان
بوس بده به مامان
توپ بازی کنیم با مامان
غذا بدم مامان
تو حرفات همش بگو مامان تا متوجه بشه.
من انقد گفتم بیا بقل مامان مهناز .
و .....
نیکان صدام میکنه مامان مَهنو😁
براش ی ابجی بیار🦦😂😉
بگو همه صدات کنن مامان تکرار کنید هعی
دختر من الان گاهی میگه ماماننننش🤣🤣شوهرم باهاش حرف میزنه میگه برم مامانشو بغل کنم بوس کنم.یا صدام میکنه مامااانش بیا.یاد گرفته گاهی صدام که میخواد بزنه میگه مامانش
کلمه مامان .مامی اینارو زیاد بگو تو صحبتات.مامان بیاد .مامان کو .مامان غذا بخوره .کلا تو همه جملاتت بگوشاید کمک کنه
ببخشید پسرتون پستونک میخوره؟
دختر منم میگفت اجی چون خواهرم صدام میکرد یاد گرفته بود الان تازه یاد گرفته میگ مامان
بیخیال بابا بزرگتر میشه میگه مامان الان پسر من میگه بهم نانا
دختر منم بچه بود میگفت عمه به من ،کم کم یا گرفت
خیلی کلمه مامان رو تکرار کنید همسرتون اینجوری صداتون کنه پیش پسرتون کم کم یاد میگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.