۹ پاسخ

خدا ازشون نگذره یسنا رو قطع کردن دادن این تازه واردا بعد تبلیغ فرزند آوری هم میکنن

فقط ۴۰۵ انگار ماهایی که ۴۰۴ زاییدیم مادر نیستیم😑😏

کاش ب همه بچه های زیر دوسال میدادن😕

ن فقط ۱۴۰۵

گفتن اینایی ک آوردن دیگه مجبورن خرجشونو بدن بقیه رو گول بزنیم😁😁چه مملکت شکوفا شده واقعا کالابرگ کمک ۲ میلیونییییییی اصلااااا خیلی خوبه همه چی 🫠🫠🫠

متولدین ۴۰۵ فقط

عمرا به خاطر دوتومن بچه بیارم 🤣🤣🤣

فقط متولدین ۴۰۵

متولدین ۴۰۵

سوال های مرتبط

مامان تبسم مامان تبسم ۱۴ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۲ سالگی