۱۳ پاسخ

منکه هر کار کردم باز نشد لامصب آخرشم ۴۰ هفته ۲ روز بی درد بستری شدم تا زایمان کردم بسختی

هنوز وقت داري تا 40هفته

باهم یکیم خاهر🫢🫠

خب خداروشکر😅
شوخی کردم انشاالله زود زایمان کنی

به سلامتی

محشره🤣🤣

منم 38 هقته معاینه شدم بسته بود
40 هقته و 4 روز زایمان کردم

نگران نباش خواهر من حتی تاریخ زایمانمم صفر بودم🥲

وای منم امروز سی و هشت تمومه
فردا میخام برم دکتر خداکنع حداقل بگه یک سانتم
انقدر ک راه میرم کلاس رفتم عصاره گل مغربی گذاشتم 🫤

عجله نکنه از بارداریت لذت ببر ب دنیا بیان انقدر دیگ زود میگذره دلتنگ این روزا میشی

اخ نگووو منم دلم میخواد زودتر زایمان کنم🥺

خیلی خوب و عالی 😂
نگفتن چیکار کنی باز بشه

منم امشب ۳۸ تموم میشم فردا میشم ۳۸و یک روز

سوال های مرتبط

مامان ارکان مامان ارکان هفته چهاردهم بارداری