۵ پاسخ

اره 😭
من دیگه نتونستم ادامت بدم تنگار اسید میجوشید تو گلوم شربت آدی ژل گرفتم خوب بود به نسبت
زیر دلم سمت چپ از امشب تیر مبکشه کمی

ترش ...بله

رفلاکس معده داری
به دکتر بگو برات دارو مینویسه
غذاهای ابکی مثل سوپ، چیزای ترش و اسیدی و... هم نخور فعلل

ن فعلا اونجوری نشدم

اره ترش میکنممم

سوال های مرتبط