من کارامو میکنم حتی جارو برقی هم میکشم، فقط خواب شب خ خونه رو آروم میکنم.
خودمون موقع خواب ترجیح میدیم سکوت باشه جیک کسی درنیاد ولی نوزادی که هنوز مغزش در حال تکامله رحم نمیکنیم
زنعمویمن میگفت تا بچه خوابیدبزارش زیر تلویزیون بزار عادت به صدا کنه
روز نه ولی شب اره چون میخوام با ارامش بخوابه حالا نمیدونم درسته یا غلط اما خب روز تو سروصدا هم میخوابه
من خواهرم همیشه موقع خواب بچش خونرو سکوت کامل میکرد ، الان بچش نزدیک دوسالشه پدرشو در آورده
با کوچیک ترین صدا بیدار میشه
مدام بد خواب میشه
حتی به نور هم حساسه
اصلا اینکار رو نکنید
نمیگم بچرو دیونه کنید آهنگ بزارید
ولی بزارید تو صداهای عادی بخوابه حتما
در طول شب اره ولی در طول روز نه
ن بابا انقد ظرف صدا میدم بیچاره بچم🤣🤣
اینکه سکوت کامل باشه نه ...مثلا تی وی روشنه صدای معمولی داره ...ظرف اینام میشورم درکل سروصدای عادی هست
ارع قرار نیست که بچه رو دیونه کنیم اعصاب و روان بچه شوخی بردار نیست خونه مواقع خوابش سکوته یه بار تالار هم بردم اونجام راحت خوابید مشکلی نداشت
نه
اتفاقا اهنگم میزاریم تلویزیون هم یسره روشنه
چون ما مهمونی هامون خیلی شلوغ و پرسروصداس اگه به سکوت عادت کنه بیچاره میشممم 😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.