به نظرتون جواب گلوکوزم خوبه ٫ تیروئید پایینه؟م

تصویر
۱ پاسخ

تیرویید تو بارداری باید زیر ۲ باشه هنوز یه کم بالا هست
قندت هم خوبه فقط یک ساعت بعد یه کم بالا هست بازم زیر ۱۸۰ هست یعنی خوبه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🩵👶🏻 مامان فسقلی🩵👶🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آرسام 🩵 آیسو🩷 مامان آرسام 🩵 آیسو🩷 ۴ ماهگی
مامان 😍معجزه خدا😍🌿 مامان 😍معجزه خدا😍🌿 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ابوالفضل💙 مامان ابوالفضل💙 روزهای ابتدایی تولد