خانما آزمایش تیرویید م خوبه؟

تصویر
۷ پاسخ

درمانگاه زاهدپاشا آزمایش تیروئید دادی چقدر شد برات ؟ بیمت چیه؟

یکم بالاس باید دو نیم باشه

برای ادم عادی طبیعیه عزیزم
ولی تو بارداری قبلا میگفتن نباید بالای ۲.۵ باشه
الان میگن تا ۳.۹ اوکیه
ولی بازم شما با دکترت مشورت کن زود ی قرصه بهت میده صبح ناشتا میخوری
منم دارم میخورم چیز خاصی نیست اصلا
من یک ماه نصف قرصو مصرف کردم تیروییدم از ۴ اومد ۱

یکم بالاس

برای منم ۳ خورده ای بود هفته ای ۳ بار قرص میخورم

فک کنم کم کار هست تیروئیدت

رو ۳هست یکم هنوز زیاد باید یک باشه
چقد شد هزینش ؟؟
منم باید برم بدم

سوال های مرتبط

مامان آریَن مامان آریَن هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان قند عسل 🍯🥰🎀 مامان قند عسل 🍯🥰🎀 روزهای ابتدایی تولد