۱۰ پاسخ

بیشتر حال بدیت بخاطر تیروییدت هست

عددت ک تورنج نرمال ازمایشگاهه

گریه چرا .چیزی نیس.منم ت باردازی تیروئید گرففتم الان با دارو کنترل شده و نرماله

اون شربت رو خوردی

منم تیرویید کم کار دارم تحت نظردکتردارومیخورم عزیزم نگران نباش برو دکتر غدد

تو الان فهمیدی تیروعید داری اول بارداری میفرستن آزمایش اون موقع نرفتی من اون وقت فهمیدم

به من روزی یه دونه داده قراره برم آزمایش ببینم خوب شده

تیروئید داشته باشیم کم کارباشه توبارداری مگه چیه؟؟؟

قندت خوبخ تیروئیدت یه کوجولو بالاعه

اره تیروئید تو بارداری یه خورده کم کار میشه
بهت قرص میده

سوال های مرتبط

مامان جوجه😘 مامان جوجه😘 هفته سی‌ام بارداری
مامان مرسانا مامان مرسانا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آرسام 🩵 آیسو🩷 مامان آرسام 🩵 آیسو🩷 ۴ ماهگی