اکه هنوزه. قطره دایمکیتون واقعا جواب داد برا دخترم. شب و روز. هی نق و گریه. کبود میشد
واسه من الان بیداره سرویس کرده تا ۳ بیدار میمونه
نه دختر من بیدار میشد میپیچید نهایتا گاهی ی نقی میزد نوزادی اما کولیکش اونقد نبود ک جیغ بزنه….چیزای نفاخ نخور اصلا ،شربت خاکشیر خوردم خیلی تاثیر داشت بچه راحتر دفع میکرد،با پاهاش بازی کن چندتا تمرین هست برای کولیک و در نهایت من اینفاکول گرفتم هم خودم راحت شدم هم بچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.