۳ پاسخ

اکه هنوزه. قطره دایمکیتون واقعا جواب داد برا دخترم. شب و روز. هی نق و گریه. کبود میشد

واسه من الان بیداره سرویس کرده تا ۳ بیدار میمونه

نه دختر من بیدار میشد میپیچید نهایتا گاهی ی نقی میزد‌ نوزادی اما کولیکش اونقد نبود ک جیغ بزنه….چیزای نفاخ نخور اصلا ،شربت خاکشیر خوردم خیلی تاثیر داشت بچه راحتر دفع میکرد،با پاهاش بازی کن چندتا تمرین هست برای کولیک و در نهایت من اینفاکول گرفتم هم خودم راحت شدم هم بچه

سوال های مرتبط