۱۰ پاسخ

اره 😅😅

نه دختر من بغض میکنه لباش جمع میکنه
مظلومانه گریه میکنه

وایییی پسرمنم ازبدواکسن ی جوری گریع میکته دلت خون مکنه

اررره هیچ جوره اروم نمیشه حتی شیرم نمیخوره فقط میخوادبخوابه
یک ماهه اینطوری شده

وااای جیغ وحشتناااااکا،اصن میشه یه ادمه دیگه،بخدا موقه خوابش که میشه تن و بدنم میلرزه

از وقتی واکسن دوماهگی زدم اصن اخلاقش عوض شده خوابش میاد گریه میکنه،بد شیر میخوره هی شکمش شل و سفت میشه

اررررررررره دیگه اینقد جیغ زد منم سرش جیغ زدم خدا مرگم بده 😭

پسر منم تلزگیا یاد گرفته خابش میاد گریه میکنه شیر هم بد میخوره

ارهههه

آرههههههه.هیچ جوره هم آروم نمیشه

سوال های مرتبط

مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری