۳ پاسخ

من سر جفتشون تا ۲۰ روز نرسیده جمع شد هیچ کدومم نبستم شکممو

من. شکم بند بیشتر روزا بستم آره جم‌دش ولی هنوز یکم مونده چون عین پسرم همیشه بسته نبود سر. پسرم به ماه شب و روز بسته بود جم‌شد. ولی این دفعه هی گرمم میشد. در میوردم البته الان هم خوبه فقط یکم مونده

۲۰ روز بعد زایمانم کلا شکمم جمع شده بود
و به وزن قبلم رسیدم

البته تا ۱۰ روز اول کلا شکمو بستم محکم با چادر 😐😅

سوال های مرتبط

مامان بهار و تو دلی💗 مامان بهار و تو دلی💗 ۱۳ ماهگی