۴ پاسخ

از گیگوز معمولا واس زردی میدن ک بچه بیرون رویش زیاد شه زردیش زودتر خارج شه

کلا اسهال پا رو میسوزونه ، چون اسیدیه دیگه، فک نمیکنم عفونتی در کار باشه

اسهالی ک بچه بی‌حال نباشه مشکلی نی خوراکی حل کن

گیگوز اره شل میکنه چون یبوست داشت کیان دکتر براش گیگوز نوشت

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین ۱ سالگی