۴ پاسخ

من ساعت سه شب دخترم و خوابوندم شوهرمم خوابه دارم بستنی میخورم اونم تو جای خود بستنی اینقدر حال میده کاش نزدیک بودی میومدیم پیش هم قلیون می‌کشیدیم با بستنی عشق میکردیم 🤪🤣🤣🤣

بیا بریم طرقبه باهم بکشیم البته من قلیونی نیستم و نمیکشم بخاطر اینکه تنها نباشی باهات میام...😂😁

واااییی منم خیلی دلم می‌خواد ولی تنهایی نمیکشم کاش بودی با هم میکشیدیم🫠🥲

بدووو بخواب 🏃🏃🏃🏃🏃🏃🤦🤦🤦

سوال های مرتبط

مامان Qamar🌛Fajar🌞 مامان Qamar🌛Fajar🌞 ۲ سالگی
مامان 💚قَلبِ مَن💙 مامان 💚قَلبِ مَن💙 ۲ سالگی
مامان الا مامان الا ۱ سالگی
مامان آیماه مامان آیماه ۱ سالگی