من ساعت سه شب دخترم و خوابوندم شوهرمم خوابه دارم بستنی میخورم اونم تو جای خود بستنی اینقدر حال میده کاش نزدیک بودی میومدیم پیش هم قلیون میکشیدیم با بستنی عشق میکردیم 🤪🤣🤣🤣
بیا بریم طرقبه باهم بکشیم البته من قلیونی نیستم و نمیکشم بخاطر اینکه تنها نباشی باهات میام...😂😁
واااییی منم خیلی دلم میخواد ولی تنهایی نمیکشم کاش بودی با هم میکشیدیم🫠🥲
بدووو بخواب 🏃🏃🏃🏃🏃🏃🤦🤦🤦
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.