باردارم ولی علائم ندارم ۳ هفته عجیب نیست فقط سینه درد دارم

۶ پاسخ

هنوز زوده برای علائم صبر کن انقدر علائم میاد سراغت که دیگه نگمم

منم ندارم

سینه هاتم باد کرده؟

هنوز زوده

طبیعیه من ۶ هفته و ۶ روز فهمیدم باردارم

من همین سینه دردم ندارم حتی😂😂😂 نه عجیب نیس عزیزم طبیعیه

سوال های مرتبط